Tuesday, September 21, 2010

*•.¸ღஜღ中秋节.ღஜღ¸.•*

•.¸ღஜღ 神说:所谓的幸福,就是有一颗感恩的心,一个健康的身体,一份称心的工作,一位深爱你的人,一帮信赖的朋友,当你收到此信息,一切都随之拥有!朋友 ~ 祝你中秋节快乐! ღஜღ¸.•*
•.¸ღஜღ God said: the so-called happiness, there is a thankful heart, a healthy body, the work of a heart, a love you of person, a trustworthy friend, when you receive this message, all subsequent have! Friends ~ wish you happy Mid-Autumn festival!ღஜღ¸.•*

•.¸ღஜღ 一份不渝的情谊,执着千万个中秋节祝福,给我可爱的朋友们,温馨地问候不管我们的距离有多遥远,关怀你的心是永远不变的 在这充满温馨的季节里,给你我真挚的中秋节祝福及深深的思念 我用所有的喜悦,为你祈祷,愿你在这一年里平安、快乐 夜深了!无数的星辰亮起,在天空写下你的名字,当流星划过时就能将我的思念与中秋节祝福传送给你...ღஜღ¸.•*
•.¸ღஜღ 一份不渝的情谊,执着千万个中秋节祝福,给我可爱的朋友们,温馨地问候不管我们的距离有多遥远,关怀你的心是永远不变的 在这充满温馨的季节里,给你我真挚的中秋节祝福及深深的思念 我用所有的喜悦,为你祈祷,愿你在这一年里平安、快乐 夜深了!无数的星辰亮起,在天空写下你的名字,当流星划过时就能将我的思念与中秋节祝福传送给你...ღஜღ¸.•*•.¸ღஜღ 月亮是诗,星空是画,愿所有的幸福伴随你,问候是春,关心是夏,愿所有的朋友真心待你,温柔是秋,浪漫是冬,愿所有快乐跟随你。 月到中秋分外明,月圆人圆事事圆! 朋友们 ~ 祝你中秋节快乐 ! ღஜღ¸.•*

No comments:

Post a Comment